Люди впускають ворога в свої уста, який
викрадає його мозок.
Вільям Шекспір
Проблема тютюнопаління, алкоголю та
наркоманії і надалі є розповсюдженою серед підростаючого покоління. Тому і надалі
необхідно говорити з дітьми про важливість цієї проблеми, про те, що шкідливі
звички можуть завдати непоправної шкоди їхньому здоров’ю.
На молодий організм, який перебуває в стадії
фізичного і психічного розвитку, тютюновий дим, алкоголь і наркотичні речовини
впливають особливо сильно: затримується розвиток підлітка, знижуються захисні
сили організму, порушуються процеси обміну, відбувається виснаження фізичної,
психічної функції людини.
Проблема шкідливих звичок є більш соціальною,
тому мені, як психологу, важливо роз’яснити підліткам психологічні причини розвитку
залежності.
Тому у ліцеї відбулися ряд тренінгових
занять з ліцеїстами. А саме з метою профілактики шкідливих звичок було
проведено тренінгове заняття «Шкідливі звички заважають жити». Діти створювали антирекламу сигаретам,
алкоголю, наркотичним речовинам і презентували свої роботи. Ось, що з цього вийшло:
10-і класи грали гру "Володар кілець" з метою профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки. Гра дає можливість збільшити рівень знань ліцеїстів про дану проблему.
У 10-их, 9-их класах ми з ліцеїстами говорили про ризики потрапляння людей у рабство. З цією метою у цих класах було проведено тренінг «Протидія
торгівлі людьми», перегляд кінофільму «Торгівля людьми», а за допомогою коміксів ліцеїсти створювали історії щодо торгівлі людьми.
Важливо підвищити рівень знань, уявлень та розуміння ліцеїстами проблем, пов'язаних з торгівлею людьми, та ризикованої стосовно потрапляння до тенет людьми поведінки. Обговорити важливі та суперечливі питання можливих ризиків потрапляння в ситуації торгівлі людьми.
У 10-11 класах
відбулись лекції-розмови «Стоп булінг!» з переглядом фільму і подальшим його обговоренням. У 8-9-х
класах перед ліцеїстами було поставлене завдання визначити причини агресивної поведінки однієї людини стосовно іншої, чому інші люди легко стають жертвою, а треті просто спостерігають. З цією
метою ліцеїсти створювали колажі і кожна підгрупа представляла свою
роботу.
Коментарі
Дописати коментар